Monday, February 16, 2009

Sepi.....


Sepi hati terjadi lagi
Mungkin sampai mati aku sepi
Biar senyum hadir di hariku
Namun ini hanya ada di bibir
Di bibir saja

Aku ini yang bisa mengerti
Walaupun yang lain mau mengerti
Namun berat beban hidupku
Biarkan saja
Biar saja hanya ku yang tahu

Sejarah cinta dan hidupku
Penuh duri dan banyak ranjau
Butuh kesabaran yang penuh
Untuk tetap ku berdiri

Ada saatnya ku bicara
Bila hatiku telah bulat
Sepanjang ku bisa atasi semua
Aku tetap diam

Sejarah cinta dan hidupku
Penuh duri dan banyak ranjau
Butuh kesabaran yang penuh
Untuk tetap ku berdiri

Ada saatnya ku bicara
Bila hatiku telah bulat
Sepanjang ku bisa atasi semua
Aku tetap diam

12 comments:

In The Nite Garden said...

Begitu mendalam maksud lagu ni..

Melihat labelnya saja aku terhenti nak komen further..

Cuma... tabahkanlah hati...

daSetan_7 said...

Alah... It's only a song, labels. Nothing more...

Tabahkanlah hati? Erk?? Aku nak sambung, bulatkanlah pendirian. Ahakzz!! :P

monkibizniz said...

bgs la kalo it's only a song.
for no matter what, life goes on until we come to the final stop.

i dont know the significance of this song to you, but reading the lyrics made me think that i should thank those who hurt my feelings. they made me realize that i deserve someone better.

daSetan_7 said...

Yeah, it's only a song Rehan. Just a song.

Significance? Well I just like listening to it lately. Liriknye agak puitis. [Musti nanti ader orang komen aku jiwang karat nie :P].

"i should thank those who hurt my feelings. they made me realize that i deserve someone better."

Yeah, you should Rehan. And they will never get someone better that you.

In The Nite Garden said...

Sape ittew akan kata ang jiwang karat? ;p

aku tak leh nak komen ni lagu jiwang karat coz lagu ni pun ada kat my 1st entry Ahakzzzz ;p

daSetan_7 said...

Wawawawawawawa.... Nasib baik. Kalu tidak udeh aku lazer habis-habisan :P

Che underscore Lee said...

lagu sape ek?

p/s: yer.. ko mmg jiwang.. admitt je ler hehe

daSetan_7 said...

Che_Lee:

Wawawawawa... Duk mengenakan aku nampak :P

Lagu Yuni Shara, artis Indonesia.

In The Nite Garden said...

Amvoi ang! kemain suka lg dpt melezer2 aku ekk..

cis! apa ang ingat aku akan mendiamkan diri jer ker kalau ang melezer aku??

ada lori ada bas
bila kete rosak kena naik bas huahuahua

*hanyut*

daSetan_7 said...

Wawawawawawa.... Macam pernah ku dengar ayat itu, tapi di mana yar :P

In The Nite Garden said...

Daripada citer psal lagu sepi terus hanyut ker lori dan bas ;p

aku nak cipta satu sajak la tajuknya Hanyut Ke Laut huahuahua

daSetan_7 said...

Hang nak cipta sajak, aku pulok nak cipta cereka. Huahahahahahahaha :P