Friday, December 12, 2008

Christmas Gifts....

It is a Marc Jacob's Cutton given by someone who suddenly called me "yang". I am so confused what does the person trying to convey. Is is "sayang" or what? *pitam aku seminggu*

It is a pirate rabbit doll given by my "bestest, closest" budaksetan, Kelvin. We used to quarrel, like a cat and a dog, but I do know that he loves me so much as his adik. Hohohohoho (",) *happy aku tiga hari*

19 comments:

In The Nite Garden said...

Hmmm... finally dapat gak ang minyak wangi Marc Jacob's tu ekkk

jgn ang yg naik minyak dah lerrr ;p

daSetan_7 said...

Aku tak mintak pung. Dah dia nak bagi....

Naik minyak?? *blur*

In The Nite Garden said...

ang mmg sengal ;p

daSetan_7 said...

Pedia nie Hajah Mon.. Tak faham... *pitam*

In The Nite Garden said...

tgk tu baru aku sebut naik minyak jer ang dah pitam. mcmana ni..

naik minyak tu makna hangin satu badan ;p

daSetan_7 said...

Ehhh.... Saya tak hangin satu badan pung... ;p

In The Nite Garden said...

hish ang ni mmg bendul sungguh!

daSetan_7 said...

Kuang ajaq!!! So apa maknanya? Nie musti ader apa-apa nie. Aku dah terpikiaq bukan-bukan dah nie... ;p

In The Nite Garden said...

ello, ang ni mmg meghela la di tgh malam buta ni hahahha

daSetan_7 said...

Amboi. Ang nak kata aku meghela. Abis ang tue.. Pedia naik minyak tue? *blur*

In The Nite Garden said...

Hish ang ni... tak manis dan tak elok utk dinyatakan disini.. nti aku sms ang yer ;p

daSetan_7 said...

Tengok tue. Nak kater aku menghela. Dia tue.... ;p

In The Nite Garden said...

Ya mmg aku sorang jer meghela ang budak baik selalu kan pijak semut pun tak mati kan ;p

daSetan_7 said...

Amoi-amboi.. Kuang ajaq!!! ;p

In The Nite Garden said...

Bila ang dah jerit kat aku KUANG AJAQ!!!!!!!!!! maknanya ang dah kalah ngan aku hooyeee BRAVO!!!!

HAJAH MEGHELA VS HAJI CHOMOT @ HAJI PERASAN CHOMEL @ HAJI KUNYIT @ HAJI JEJAKA PERASAN @ HAJI MUKA MONTEL @ HAJI MEGHELA @ HAJI SENGAL @ HAJI BENDUL @ HAJI IMPATIENT OF TIME @ HAJI LOVES ATTENTION @ HAJI MANJA @ HAJI KUAT MAKAN LATELY @ HAJI TERSALAH PAKAI SELIPAR LILY @ HAJI ANTROPOLOGIST @ HAJI IDIOT @ HAJI MARC JACOBS @ HAJI VIOS HITAM @ HAJI SUKA MAKAN KEK COKLAT @ HAJI KAIN PELIKAT @ HAJI ETC ETC ;P

In The Nite Garden said...

ehh tertinggal satu - HAJI JARUM ;p

daSetan_7 said...

Amboi-amboi hang.. Kuang ajaq!!!! Ang nie nak kena nie.

Bukan main lagi titles yang ang bagi kat aku naa.. Haji Jejaka Perasanlah, Haji Perasan Chomellah, apalah. Kuang ajaq!!!

Ang tue pun tertinggal satu gak. Hajah Menghela @ Hajah Montel!!! Hohohohohohohoho... ;p

In The Nite Garden said...

OOHHHH!!!! Terima kasih adik ku.. aku senang sekali dgn gelaran itu kerana :

MONTEL = HAPPIER ;p

daSetan_7 said...

Tue dia Hajah Montel.... Hohohohohohohoho..... ;p

*Hajah Mon n her secret lover*